söndag 10 mars 2013

Söndag

Har äntligen bara 2 kapitel kvar och skriva i Handbok i Kärlek, sen är det ju film jag ska göra, och göra klart om min redovisning om min praktik i matsalen. Men det fixar jag imorgon. Kan hälften av de oregelbunda verb i tyskan som vi ska ha test på om 2 veckor, så nu kan jag tänka mer på att göra klart alla frågor om första världskriget som vi ska ha prov i om två veckor också!

I morgon kommer det upp en liten överraskning, eller vad man ska säga, här! Inget stort dock, men kul.

Imorgon får Amadeus vila, åker bara upp t stallet och mockar efter skolan. Tisdag, onsdag, fredag, söndag får han bli riden av mig, vila torsdag och riden av Linnea på lördag. Blir att bara skritta ut med honom på söndagen annars har jag inte tänkt nå mer vad jag ska göra de andra dagarna.

Ska ta en dag nu i veckan och städa i hela stallet bland mina grejer, rensa och fixa till allting. det behövs. Linnea kanske ville hjälpa till, haha vi får väl se om hon hinner ångra sig ;)

Ska smörja tränset nu innan jag ska sova.. eller nä... kliver upp tidigt imorgon!


BTW NÅGON SOM VILL KÖPA TIDNINGAR BILLIGT? Har massa Min Häst, Wendy, Kalle Anka och sen kommer jag inte ihåg vad dom heter. Maila ronjal98kabbe@gmail.com om ni är intresserade... ska även sälja massor av böcker..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lkjh