söndag 10 mars 2013

Har ingen motivation någonstans. Gick upp ur sängen 10:55 imorse, bytte om direkt och gick upp till stallet. Kom dit kvart över 11. Träffade Johanna där och tog in hästarna, knoppa naomi och träffade nå folk som var i stallet. Fotade lite och sen ut med hästarna och Johanna hjälpte mig att mocka.

När jag kom hem duschade jag och tog sedan en halv kopp varm oboy och en knäckemacka. Nu är min dag över, har legat i sängen sen klockan var halv 3. Skrev i 5 timmar till svenska saken igår kväll, nästan klar.. bara 3 kapitel kvar så är ja helt klar... + så ska jag göra en film.. sen är det ju 9387465 miljarder andra saker i skolan.

Min väska är i lägenheten, i den ligger det ALLT jag måste ha för att klara av min vardag.. blöö och jag kommer inte att få tag i den förrän i morgon. Å då är det ju redan försent :(
Mamma har åkt t jobbet och Felicia hoppar runt på sin jävla studsboll utanför mitt rum, Albin å hans kompis skypar med några när de spelar och skriker.. Inte konstigt att man har haft ont i huvudet hela jävla veckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lkjh